CONSUMER VALUE

Ο όρος "consumer value" (αξία για τον καταναλωτή) αναφέρεται στο σύνολο των οφελών που λαμβάνει ο καταναλωτής από την αγορά και τη χρήση ενός προϊόντος ή υπηρεσίας, σε σχέση με το κόστος που καταβάλλει γι' αυτό.

Η αξία για τον καταναλωτή είναι ένας κρίσιμος παράγοντας που επηρεάζει τις αγοραστικές του αποφάσεις και μπορεί να περιλαμβάνει διάφορες διαστάσεις, όπως:

Η σήμανση Trust innovator διασφαλίζει:

  1. Πρόσβαση σε αναλυτικές χημικές και μικροβιολογικές δοκιμές που έχουν πραγματοποιηθεί στο Εργαστήριο Χημείας Τροφίμων του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), υπό την επίβλεψη και τον συντονισμό του Καθηγητή Χημείας Τροφίμων, κ. Χαράλαμπου Προεστού.
  2. Συμμόρφωση με την Ευρωπαϊκή και Εθνική νομοθεσία τροφίμων και ποτών.
  3. Εύκολη και κατανοητή πρόσβαση σε όλες τις σχετικές πληροφορίες του προϊόντος, μέσω της πλατφόρμας trustinnovator.org.
  4. Ακολουθία αυστηρών διαδικασιών για την παροχή και διατήρηση της σήμανσης.

PRODUCT & APPLICATION DESIGN

TOP